بازدید مدیرعامل هولدینگ دارو پخش از کارخانه داروسازی زاگرس فارمد پارس

روز دوشنبه نهم مرداد ماه 1402 دکتر عطار مدیر عامل هلدینگ داروپخش و همراهان از بخش های مختلف کارخانه داروسازی زاگرس فارمد پارس بازدید به عمل آوردند و مسئولین هر بخش به معرفی واحد مربوطه و تولیدات آن پرداختند.

بازدید از بخش تولید، آزمایشگاه، تحقیق و توسعه ، واحد استریل و گفتگو با پرسنل شرکت و تشریح اهم فعالیتها و برنامه های آتی از جمله برنامه های این دیدار بود. در ادامه مدیر عامل مجموعه توضیحاتی در خصوص تولید و تکمیل سبد محصولات جدید شرکت و اقدامات انجام شده  مجموعه ارائه نمود.

دکتر عطار با اشاره به اهمیت تقویت واحد تحقیق و توسعه، بر افزایش ظرفیت تولید کارخانه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال تأکید کرد و ابراز امیدواری کردند  که با تکیه بر نیروی انسانی متخصص که سرمایه اصلی ماست؛ در راستای توسعه تولید گام برداریم و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این شرکت و رشد و تعالی آن باشیم.

شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس (سهامی عام)، با نزدیک به چهل سال سابقه در تولید داروهای دامی، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده داروهای دامپزشکی در سطح کشور است و به عنوان شرکتی نوآور و عمل‌گرا در طراحی، تولید انواع دارو در بازارهای داخل و هدف‌گذاری شده، در راستای ارتقاء سلامت جامعه می‌کوشد تا با همیاری متخصصان ایرانی، شرکت‌های معتبر بین‌المللی و به‌کارگیری تکنولوژی روز دنیا بیشترین ارزش را برای ذینفعان خود خلق نماید.

شایان ذکر است هولدینگ داروپخش به عنوان بزرگترین تولیدکننده داروی کشور سهام دار اصلی کارخانجات داروپخش، داروسازی اکسیر، ابوریحان و توزیع دارو پخش و چندین شرکت تولید و توزیع داروی انسانی و دامی کشور است.