بازدید مدیرعامل هولدینگ دارو پخش از کارخانجات داروسازی اکسیر

روز دوشنبه نهم مرداد ماه 1402 دکتر عطار مدیر عامل هلدینگ داروپخش و همراهان از کارخانجات داروسازی اکسیر بازدید به عمل آوردند و ضمن گفتگوی صمیمانه با پرسنل کارخانه، در جریان روند امور و فعالیت های مجموعه قرار گرفتند.

دکتر سامان غلامی مدیرعامل کارخانجات داروسازی اکسیر طی این بازدید ضمن برشمردن دستاوردهای کارخانجات در حوزه تولید محصولات جدید، گواهی های ایزو و کیفیت محصولات تولیدی به تشریح ظرفیت ها، توانمندی ها، افتخارات و انجام پروژه ها ی در حال اقدام پرداخت.

دکتر عطار مدیر عامل هلدینگ داروپخش با اشاره به ظرفیت های شرکت و تأکید بر برنامه‌های توسعه ای اظهار داشت: در سالی که رشد تولید شعار راهبردی ماست با به کارگیری تمام ظرفیت ها و بهره بردن از تکنولوژی و دانش روز و همچنین تلاش و انگیزه مضاعف، شاهد پیشرفت بیش از پیش و دستاوردهای مجموعه باشیم.

کارخانه داروسازی اکسیر یکی از بزرگترین واحد های صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص ، هم اکنون بیش از یکصد و شصت نوع فرآورده دارویی در اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می نماید.محصولات این شرکت شامل فرآورده های دارویی به شکل قرص، کپسول، آمپول، کاتریج، شربت ویال تزریقی و شربت ، سافت ژل و پودر برای سوسپانسیون خوراکی می باشد در کنار این حجم از تولیدات تخصصی، واردات و تولید داروهای انحصاری، تحت لیسانس و فرآورده های بیوتکنولوژی از دیگر محصولات شرکت می باشد.

شایان ذکر است هولدینگ داروپخش به عنوان بزرگترین تولیدکننده داروی کشور سهام دار اصلی کارخانجات داروپخش، داروسازی اکسیر، ابوریحان و توزیع دارو پخش و چندین شرکت تولید و توزیع داروی انسانی و دامی کشور است.