دکتر عطار طی پیامی زاد روز حکیم ابو علی سینا و روز پزشک را به جمعه پزشکی تبریک و تهینیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

و هر کس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است. (مائده ۳۲)

زادروز حکیم ابوعلی سینا، اندیشمند تاریخ پرفروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی که مزین به روز پزشک است، فرصتی مغتنم فراهم آورده تا دگر بار قدردان زحمات و تلاشهای انسان هایی باشیم که با مجاهدت و ایثارشان جانی تازه به جامعه می بخشند.

روز پزشک به معنای حقیقی کلمه روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدا به پیشینه غنی علمی دانشمندان ایران اسلامی، جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده تثبیت نمایند.

یکم شهریورماه، زادروز تولد حکیم بی‌بدیل، بوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه زحمتکش پزشکان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، مزید توفیقاتشان را در راستای خدمت به هموطن‌نان مسئلت می‌نمایم.

اینجانب بر خود لازم می دانم فرارسیدن یکم شهریورماه، زاد روز حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.  از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت و تداوم حضور شما در راستای دستیابی به اهداف عالیه سلامت، ارتقای کیفیت زندگی و نشاط ملت شریف و پرافتخار ایران و توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.