بازدید دکتر عطار مدیر عامل هلدینگ داروپخش از لابراتوارهای رازک

دکتر عطار مدیر عامل هلدینگ داروپخش از لابراتوارهای رازک بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت. در این بازدید که مدیران شرکت داروسازی رازک حضور داشتند، ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل داروپخش، درخصوص روند تهیه دارو و بخش تحقیق و توسعه و فرمولاسیون محصولات توضیحاتی دادند.

دکتر عطار در حاشیه این بازدید به ارتقاء عملکرد در زمینه تولید و بهره‌برداری از ظرفیت‌های تولیدی و تحقق تولید مطلوب اشاراتی داشته و گفت: رازک با بهره گیری از نیروهای متخصص در خصوص تولید انواع داروهای انسانی و داروهای دامپزشکی یکی از پیشگامان صنعت داروسازی در ایران به‌شمار می‌رود. در سالی که رشد و توسعه تولید شعار راهبردی ماست امیدواریم با تلاش مضاعف و استفاده از دانش و فناوری روز شاهد پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش شرکت باشیم.

مدیرعامل رازک نیز خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است ضمن حضور فعال در عرصه اقتصادی کشور، شرایطی را مهیا نماییم تا بتوان در راستای برنامه های استراتژیک رازک قدم برداشته و با تخصص، انعطاف پذیری و تعهد مدیران اجرایی رازک به دستاوردهای جدیدی نائل شویم.

شایان ذکر است شرکت لابراتوارهای رازک به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر داروهای انسانی و دامی در راستای تحقق اهداف استراتژیک خود و در مسیـر حرکت بـه سوی مدیریت کیفیت جامع، مطابق الگوهای شناخته شده بین المللی، استقرار سیستم مدیریت، زیست محیطی و ایمنی و بهداشت حرفه ای  می باشد و خود را ملزم به نوآوری و توسعه محصولات
می داند.