دکتر عطار مدیر عامل هلدینگ ، طی پیامی روز خبرنگار را به اهالی رسانه و خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت

بسمه تعالی

اگر زحمات شما خبرنگارها نباشد، این لحظه ها هرگز ماندگار نمی شود؛ شما آن را حفظ می کنید و در اختیار افکار مردم قرار می دهید. (مقام معظم رهبری)

روز خبرنگار، علاوه بر گرامیداشت مسئولیت و جایگاه مهم خبرنگاران، مجالی برای پاسداشت حقیقت‌جویی، و تاکید بر حق دسترسی آزاد به اطلاعات برای همه مردم است .

امروز امیدآفرینی برای فردای بهتر خصوصاً در صنعت دارو ، بی‌شک یکی از مهمترین رسالت‌های اهالی رسانه است تا بارقه های امید را برای نسل پویای ایران بر موج اخبار استوار کنند و آنچه را در این سرزمین از دسترنج مردان و زنان زحمتکش و پرتلاش، بر درخت سبز و بالنده امید روئیده است، بر جوهر قلم روان کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید گرانقدر محمود صارمی، فرارسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و فعالان عرصه
اطلاع رسانی خصوصاً در حوزه دارو و سلامت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم. امید است با یاری جستن از الطاف الهی، در راستای اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه تبیین ابعاد تلاشهای شبانه روزی دست  اندرکاران صنعت دارو، آگاهی‌بخشی و پاسداری از حقیقت موفق و پیروز باشید.

 

دکتر حسین عطار

مدیر عامل هلدینگ داروپخش